Edwin A. Locke
Jak uczyć się efektywnie. Metody i motywacja. Praktyczny poradnik


Książka adresowana do studentów, uczniów szkół średnich, rodziców, nauczycieli i pedagogów.

Cena sprzedaży 34,90 zł
Cena sprzedaży bez VAT 33,24 zł
Rabat

Preloader
Książka adresowana do studentów, uczniów szkół średnich, rodziców, nauczycieli i pedagogów.

Poradnik pomaga opanować techniki skutecznego uczenia się. Opisuje operacje myślowe potrzebne do zrozumienia i zapamiętania materiału, który jest przerabiany na wyższych uczelniach i szkołach średnich. Opisuje też typowe problemy studentów z motywacją i podaje pewne sugestie, jak sobie z nimi radzić.
Opanowanie zasad i technik opisanych w niniejszej książce pomoże uczyć się wydajniej i uzyskiwać lepsze oceny.
Nie wystarczy wiedzieć, że trzeba zrozumieć temat, zadawać pytania czy przypomnieć sobie przeczytany materiał. Trzeba wiedzieć, jak konkretnie wykonać te zadania i – co równie ważne- w jaki sposób można samemu ocenić, czy wykonuje się je prawidłowo.
Podobnie w odniesieniu do motywacji nie wystarczy powiedzieć studentom, aby byli dojrzali, wyznaczali cele, nie denerwowali się podczas egzaminu lub, aby uczyli się na własnych błędach. Trzeba wiedzieć jak tego dokonać w praktyce.

Fragment recenzji: Lee M. Piersona:
„Książka Locke`a jest zwięzłą prezentacją skutecznych metod uczenia się. Autor przedstawia co najmniej jeden ważny temat (monitorowanie swojej nauki, tj. świadome kontrolowanie efektywności swojego wysiłku umysłowego), którego nie napotkałem w innych publikacjach tego typu.
Ta książka okazała się bardzo użyteczna na prowadzonych przeze mnie zajęciach praktycznych z umiejętności posługiwania się umysłem.”

Autor, notka biograficzna
Edwin A. Locke jest profesorem na Uniwersytecie w Maryland i absolwentem Harvardu. Autor licznych książek i artykułów z dziedziny psychologii i biznesu. Międzynarodowe uznanie zapewniły mu badania w dziedzinie stawiania celów i motywacji w pracy.
Prezentowane w książce metody efektywnego uczenia się są wynikiem wieloletnich badań przeprowadzonych z udziałem studentów wyższej uczelni.

Premiera 15 września 2009 r.
Koedycja z wydawnictwem RK, wydanie II
ISBN 978-83-89529-59-6
Format 155 x 225 mm, stron 186, oprawa miękka.
PATRONAT MEDIALNY RADIO AFERA
www.afera.com.pl